suomeksi     in English     på svenska

Tiedote 9.1.2018: haetaan ehkäisevän väkivaltatyön asiakastyöntekijä

Ehkäisevän väkivaltatyön asiakastyöntekijä naisille suunnattuun ehkäisevään väkivaltatyöhön

Haemme Demeter-tiimiin (RAY/STEA 2003-) asiakastyöntekijää (100 %) toteuttamaan asiakas-, koulutus- sekä kehittämistyötä. Tehtäviisi kuuluu Demeter-yksilötyö, ammatillisesti ohjattujen Demeter-vertaisryhmien ohjaus, vertaistoiminnan kehittäminen, kouluttaminen sekä muut asiantuntijatehtävät. Työsi sijoittuu ehkäisevän väkivaltatyön työmuotoon ja olet osa Demeter-tiimiä. Työotteemme on yhteisöllinen ja innovatiivinen.

Sinulla on:
- Ehkäisevän väkivaltatyön asiantuntijuutta ja kokemusta ehkäisevän väkivaltatyön asiakastyöstä sekä ryhmien ohjaamisesta
- Tietoa ja ymmärrystä naiserityisyydestä
- Rohkeaa, aloitteellista ja itsenäistä työotetta
- Hyviä yhteistyö- sekä vuorovaikutus- ja esiintymistaitoja
- Kykyä ja halua vastata Demeter-työn haasteisiin
- Kehittävää ja yhteisöllistä työotetta

Edellytämme sinulta soveltuvaa korkeakoulutasoista tutkintoa sekä psykologin tai terapeutin soveltuvaa koulutusta. Työ edellyttää sitoutumista säännölliseen iltatyöhön (n. 1-3 iltaa viikossa).

Työtehtävä on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Työsopimuksessa noudatetaan 4 kk koeaikaa. Työaika ja palkkaus noudattavat Sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta. Tehtävä täytetään mahdollisimman pian.

Avoimet hakemukset ke 24.1.2018 klo 16.00 mennessä toiminnanjohtaja Tiina Simons tiina.simons(at)maria-akatemia.fi.

Tehtävään liittyvät tiedustelut toiminnanjohtaja Tiina Simons p. 040 418 4734 11.1. klo 17-18 ja 16.1. klo 16-18 sekä ehkäisevän väkivaltatyön vastaava Hanna Kommeri p. 045 1443 953 19.1. klo 12-13.

​Tulostettava pdf